Seccions
Parròquies
Serveis
Notícies
Programes
Tots els programes
Ràdio Nacional d'Andorra
Andorra Televisió
Canal Web
Programes » Ara i Aquí
El Pep Aguareles ha portat avui una disyuntiva que ens ha obert la porta per a molts comentaris. Càmeres reflex vs càmeres evil, un dilema que sovint els aficionats li plantegen els fotògrafs professionals.
Comparteix:
Tornar a: Ara i Aquí 4 d'abril de 2018