Hem compartit avui la darrera de les tertúlies amb els candidats número 2 que es presenten a les eleccions comunals. Avui divendres ha estat el torn d'Escaldes-Engordany. Ens han visitat: Marc Calvet (Demòcrates per Andorra), Higini Martínez-Illescas (Liberals d'Andorra+Independents), Corina Pacino (Sentit Comú-Socialdemocràcia i Progrés+Independents) i Aleix Mañosas (Partit Socialdemòcrata+Independents).
Comparteix: