Recuperem el programa Portes endins, presentat per Òscar Armengol, dedicat a l'energia elèctrica que es va emetre l'any 1997 i va comptar amb l'exdirector de la FEDA, Ramon Cereza, i l'exdirector de Producció i Transport de la companyia, Joan Grau.
Comparteix:
Tornar a: Memòries d'Arxiu - Portes endins: energia elèctrica