Visió contraposada del comú i dels paradistes de la segona edició de La Serenalla Market

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Balanç desigual de la segona edició de La Serenalla Market. Mentre el comú assegura que ha estat un èxit i que l'esdeveniment s'ha consolidat, els paradistes afirmen que el volum de gent ha estat important, però el flux de gent no ha anat acompanyat de vendes.

Aquest diumenge acaben quatre dies de Serenalla Market, que en la seva segona edició ha sabut atraure els visitants amb tallers, xerrades i concerts a l'aire lliure. Una segona edició vista amb bons ulls des del comú.

Balanç que contrasta amb la visió dels paradistes que creuen que el mercat no els ha servit per atraure nous clients. Sobretot les establertes a Andorra, que han rebut les persones que els visiten a cada mercat.

Diversitat d'opinions també en la manera en què l'Ultra Trail ha afectat la Serenalla Market. Per al comú l'esdeveniment ha diversificat l'oferta d'oci a la parròquia, amb persones que després d'acabar les proves s'han passat pel Prat Gran. Els venedors en canvi creuen que les dues cites han fet que el públic es decidís per la cursa ordinenca.

Informa: Tatiana Navarro
Imatge: Fernando Montero

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.