3,8 milions per la campanya d'hivern en què hi col·labora Disney

www.andorradifusio.ad

Incrementar un 2% el nombre de turistes. És l´objectiu de la campanya comunicativa d´hivern que avui ha presentat Andorra Turisme. S´hi destinaran 3,8 milions d´euros, uns 400.000 euros més que l´any passat. Espanya, França, el Regne Unit i Rússia continuen sent els principals mercats. Destaca una promoció conjunta amb Disney per la seva darrera pel·lícula.

Andorra Turisme destina, enguany, 3,8 milions d´euros a la campanya de comunicació d´hivern, 400.000 euros més que l´any passat. L´objectiu és incrementar un 2% el nombre de turistes per arribar a 1,1 milions de visitants aquest hivern. Espanya i França continuen sent els mercats principals pel que fa a la comunicació, mentre que a Rússia, el Regne Unit i el benelux els esforços se centren en la els operadors. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku explica com "per arribar a un país concret i amb una campanya global i molt potent ens hem de gastar un milió d'euros i, en aquest sentit, estem mirant de compaginar aquest treball amb els touroperadors". 

La campanya de comunicació segueix la línia d'"Una història que comença en blanc", i posa en relleu Andorra com el país de la neu. Enguany, a més, destaca la campanya de promoció conjunta que es farà amb Disney de la nova pel·lícula, "Frozen". Es farà durant tres setmanes. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, afirma que s'ha buscat "una marca internacional a través de la qual comuniquem la marca Andorra, amb un esdeveniment de referència que és una nova pel·lícula de Disney". Camp ha dit que el film "s'estrenarà a Europa i concretament a Espanya i Portugal, que és on tenim aquesta col·laboració".

La campanya començarà demà i s´allargarà fins al 31 de març.

Informa: Andrés González-Nandín     Imatge: Sergi Pla

El tràiler complet de la pel·lícula de Disney "Frozen":

 

Comparteix:

L'andorrà Jordi Badia compra la Torre Agbar El documental dels 50 anys del COEX, Premi Pirene audiovisual