Aconsellen a destinacions i hotels crear els seus propis canals de venda on-line

www.andorradifusio.ad

Els debats del congrés han centrat l'atenció a la tarda en els nous productes turístics i la digitalització. Els experts conclouen que més important que posicionar-se a les plataformes i xarxes socials és disposar dels propis canals de venda on-line.

Disposar de la màxima informació dels clients i saber-ne els gustos és bàsic per poder personalitzar les ofertes. Els especialistes pensen que les xarxes socials i les plataformes de venda genèrica gestionen la informació segons els seus interessos. Per això aconsellen que les destinacions, estacions d'esquí, hotels i altres establiments turístics, creiïn els seus canals de venda on-line i que siguin com més interactius millor.

"Emmagatzemar aquesta informació sobre els nostres usuaris, dels seus comportaments i vida en línia és el gran canvi que tenim respecte al passat. Hi ha eines que ens permeten recollir aquesta informació i analitzar-la", revela el responsable dels canals digitals de Melià, David Benito.

Informa: Gerard Gort
Imatges: Sergi Linares

Comparteix:

El consell de ministres elimina el paper del seu flux de treball L'executiu no es reunirà més amb els sindicats per la Funció Pública però sí amb el SEP per la seva llei