Andorra Turisme es marca com a repte augmentar l'ocupació al maig

www.andorradifusio.ad

Consolidar l'estiu com a temporada alta i augmentar l'ocupació per primavera. Aquest és el repte d'Andorra Turisme. A l'"Ara i Aquí", el seu gerent ha destacat el bon ritme de vendes dels paquets per a empreses del Cirque du Soleil.

Arriba en un dels mesos de l'any més difícil per al turisme. És en el mes de maig, amb el de juny, on té la mirada posada Andorra Turisme per augmentar les xifres.

Betim Budzaku admet que no es pot créixer molt més, sobretot al ritme dels últims anys. En aquest sentit, ha recordat que s'han guanyat 750.000 pernoctacions des del 2011. Per això creu que han de ser en aquests períodes on se'n pot guanyar. "El Cirque i altres propostes ens han ajudat a que el juliol sigui pràcticament temporada alta, el maig és més complicat. El repte és buscar alternatives per a que aquesta temporada alta no sigui només juliol i agost", ha declarat.

Budzaku ha destacat el bon ritme de vendes dels paquets del Cirque du Soleil dedicats a les empreses, un senyal que l'oferta és un èxit. Ha indicat que "el 80% de la gent es queda a dormir a Andorra i la despesa mitjana és de 120 euros". Respecte a les enrtrades, assegura que "els hotels cada vegada en reserven més i s'esgoten abans".

El gerent d'Andorra Turisme ha contestat les crítiques d'SDP. Assegura que es confon el volum de turistes amb el low cost. Ha dit que les crítiques són infundades i utilitzades políticament. "Quan una empresa (en referència a Grandvalira) factura gairebé el doble en el pitjor moment de crisi, hem crescut en 750.000 pernoctacions i en facturació, interpretar que és low cost insulta la intel·ligència", ha dit.

Entrevista completa al gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, a l'Ara i Aquí:



Informa: Ana Alamán
Imatge: Cristina Jubete

Comparteix:

La CASS paga 5,2 milions d'euros en baixes per accidents laborals el 2017 Primer contacte amb el món laboral per a 200 alumnes del Lycée