El director d'Ordino-Arcalís insisteix que cal replantejar l'estratègia de comunicació de Vallnord

www.andorradifusio.ad
Diu que l'estació s'ha de posicionar més enllà del freeride. D'aquesta manera, pretén captar nous clients, tot i que aquesta temporada treballa intensament per recuperar-ne els que s'han perdut els darrers anys.
El cap de setmana passat el director d'Ordino-Arcalís ja va posar en marxa accions que han de servir per fer més atractius els serveis que ofereix l'estació. Amb l'objectiu de millorar l'atenció al client, personal de l'estació ajudava els conductors a posar cadenes. L'estació treballa, a més, perquè aquesta temporada els accessos, la senyalització i la restauració estiguin en més bones condicions que l'any passat per recuperar, així, clients.La fidelització, i sobretot la captació de nous clients, passa, segons Xabier Ajona, pel replantejament de l'estratègia de comunicació de Vallnord. El director d'Ordino-Araclís considera que l'estació ha de posicionar-se més enllà del freeride.Ajona recorda que l'objectiu, aquesta temporada, és atreure 200.000 esquiadors. Una temporada durant la qual Arcalís acollirà una prova del Freeride World Tour i que situa, una altra vegada, l'estació, en el mapa mundial d'aquesta disciplina.Informa: Anna Lladó Imatge: Cristina Jubete

Comparteix:

Els titulats previs al pla Bolonya podran acollir-se als edictes per ser ensenyants fixos Bones perspectives a les estacions de Pal i Arinsal amb vista al cap de setmana