Es renova la marca dels productes agrícoles i artesans per donar més força als productors locals

www.andorradifusio.ad

El departament d'Agricultura ha impulsat la nova imatge de la marca que agrupa els productes agrícoles i artesans. L'objectiu és que la vintena de productors nacionals tinguin una marca paraigua amb la qual es comercialitzin els productes.

"A l'alçada d'Andorra només es poden fer les coses bé". Aquest és el lema que acompanyarà la nova imatge dels productes agrícoles i artesans del Principat. Un missatge que juga amb la metàfora i les singularitats d'Andorra.

El ministeri d'Agricultura ha invertit 7.000 euros a modernitzar la marca dels productors. L'objectiu ha estat agrupar-los i crear una identitat única per als productes de proximitat que en faciliti la promoció. La ministra d'Agricultura, Sílvia Calvó, explica que així "el que fem és acompanyar aquests productors en la comercialització". Considera que "el fet de tenir una marca identificativa conjunta dóna més força als productors locals".

La nova imatge s'estrenarà oficialment a la Fira d'Andorra la Vella. Una marca, creada el 2014 amb 13 productors nacionals, i que ara n'agrupa 21. Calvó destaca que és una manera de traslladar els valors que acompanyen la marca i el productor local, com l'esforç i la producció artesana.

En el mateix acte de presentació, s'han lliurat els premis del concurs nacional agrícola de prats florits. Una iniciativa dels Parcs Naturals francesos amb la voluntat de premiar les bones pràctiques agràries. El primer premi ha estat per al prat del Rector, situat a la casa Gené d'Arans.

Informa: Marc Guadilla

Comparteix:

Alcobé reconeix haver cobrat de BPA quan era ministre Agricultura limitarà la utilització de la marca Andorra als productes del territori