Un estudi de la marca Andorra creu que la identitat del país es perd

www.andorradifusio.ad

La comissió que porta la marca Andorra ha fet una anàlisi de les oportunitats, les amenaces i les febleses del país. Entre les febleses, l'estudi indica la pèrdua de la identitat, les males condicions de transport de viatgers i mercaderies i el deteriorament del medi ambient.

El proper 5 de març s'haurà de presentar públicament la marca Andorra. Per dur a terme la nova estratègia de promoció del Principat s'ha fet un estudi intern i un altre amb especialistes externs. Entre els punts febles que es destaquen en l'anàlisi intern hi ha la possibilitat que es vagi perdent la identitat i les connexions amb l'exterior, cosa que dificulta l'arribada de visitants i el transport de mercaderies.

També es valora positivament el medi ambient, però es creu que està empitjorant. A més, es considera que hi ha una important situació de d'obra poc qualificada que llasta l'atenció al client i la imatge del país i que hi ha una administració lenta i desfasada.

L'anàlisi, finalment, ressalta que hi ha una manca de planificació estratègica, política, econòmica i social, un urbanisme descontrolat i inseguretat jurídica i fiscal, entre altres aspectes a millorar. Demana evitar el creixent turisme de baix preu que arriba dels països veïns.

Entre els punts forts destaca la seguretat i la qualitat de vida del país i la bona qualitat de les infraestructures turístiques.

Informa: Pere Moliné

Comparteix:

Judith Pallarès, candidata a la tresoreria del Bureau de la Liberal Internacional El suport de l'APCA a la periodista Tatiana Navarro, el més vist de la setmana