Impacte desigual de l'Andorra Shopping

www.andorradifusio.ad

Després de 16 dies, aquest diumenge ha finalitzat el Shopping Festival. I ho ha fet amb una valoració positiva per part del sector comercial. Els establiments afirmen que el festival de les compres els ha permès donar-se a conèixer i dinamitzar el país a nivell turístic. Ara bé, diuen que l'impacte del Shopping Festival ha estat desigual.

L'Andorra Shopping Festival ha arribat a la seva fi aquest diumenge i malgrat que, en general, la valoració dels comerciants és bona, alguns sectors han notat menys afluència de visitants que l'any passat.

Exposicions d'escultures al carrer, decoració d'aparadors i promocions i descomptes en més de 500 establiments són algunes de les accions que s'han realitzat aquests dies.

El seus efectes, però, no han arribat a tot arreu per igual. Amb tot, els comerciants aposten per mantenir iniciatives com l´Andorra Shopping Festival i seguir fent petites accions puntuals per donar vida a totes les zones.

Un cop passat el festival de compres, començarà la difusió de la campanya 'Andorra és una altra història' per combinar l'esquí i l´oferta comercial i d'oci del país.

Informa: Maria Creixell     Locució: Víctor Reolid

Comparteix:

Els ferits de l'accident a Aixovall evolucionen favorablement Detinguda una dona com a presumpta autora d'un furt en un domicili de la capital