La "marca Andorra" i el cas Pujol, a debat

www.andorradifusio.ad

El grup de treball per a la definició de la "marca Andorra" reflexionarà en breu sobre quins són els aspectes que cal potenciar o millorar en la construcció d'una marca turística o com a destinació de negocis. Avui hem volgut saber, justament, què en pensa la gent del carrer.

En general, la percepció que els turistes tenen del país és força bona. Com a destinació turística Andorra segueix agradant, tant pel que fa als eixos comercials com a les excursions a la natura. Tot i això, alguns turistes opinen que sí que hi ha alguns aspectes que s'haurien de millorar.

Pel que fa a la imatge del país a l'exterior, que s'ha vist influïda sobretot per l'afer Pujol, els visitants no creuen que sigui tan important.

Així, doncs, en termes generals Andorra agrada als estrangers i amb unes quantes millores pot augmentar encara més la satisfacció dels visitants.

Informa: Rubén Carcellé      Imatge: Albert Refart

Comparteix:

La campanya turística d'hivern canvia la imatge de l'espot televisiu Andorra Turisme i Ski Andorra renoven el conveni per reforçar la promoció turística d’hivern a l’exterior