El MoraBanc llança "Porta un amic", una campanya per captar abonats al club

www.andorradifusio.ad
Amb la temporada tancada, el MoraBanc Andorra comença a encarar ara la propera. El club ha llançat la primera campanya de captació d'abonats per al segon any a la lliga Endesa. I és que durant aquest mes de juny els aficionats que vulguin renovar el seu abonament ho podran fer amb molts avantatges.
Primera pedra per al MoraBanc Andorra 2015/2016. El club, el primer que vol tancar l'entitat és l'afició. Per això s'ha posat en marxa la primera campanya de captació d'abonats. Durant el mes de juny, tothom que desitgi renovar el seu, ho podrà fer amb molts avantatges gràcies a la campanya 'porta un amic'.Gorka Aixàs, president BC Andorra: "Llançem la promoció de “Porta un amic” de cara a aquest mes de juny i amb la intenció de seguir creixent i consolidant en nostre projecte a nivell social i que cada cop gaudeixi més gent de l'experiència de viure la lliga d'Europa." I és que amb això, l'entitat busca ampliar la massa social del club tot fidelitzant-la. Des del club, es vol que es repeteixin imatges a la graderia com les de la temporada passada.Gorka Aixàs, president BC Andorra: Durant la temporada hem subratllat sempre els avantatges que donem a l'abonat. Sempre hem fet promocions com “La Festa del Soci” o d'”Unicef” i premiar a l'abonat que ja confia amb nosaltres. El “Porta un amic” és un pas més. A hores d'ara, el club compta amb poc més de 2.000 abonats. L'objectiu és reunir-ne com més millor, però no s'ha fixat una xifra exacta.Informa: Xavi Bonet Imatge: Albert Refart

Comparteix:

Cinc corredors per a l'equip nacional de curses de muntanya Els equips classificats al Campionat d'Espanya s'enfronet als vuitens de final