Multes menys dures per als negocis no accessibles

www.andorradifusio.ad

El grup Demòcrata presenta 22 esmenes al projecte de llei d'accessibilitat universal. Una, per suavitzar les multes, en alguns casos fins a la meitat.

Proposa que no sigui obligatori un pla d'accessibilitat per als negocis de menys de 100 metres quadrats o que el Govern elabori models per facilitar l'adequació dels espais a la llei. Igualment demana ampliar els terminis d'aplicació. Esmenes adreçades a alleugerir les obligacions per als petits empresaris.

La consellera general del grup Demòcrata, Carolina Puig, constata que volen treure el pes que pot significar per als negocis més petits. "La idea és tenir en compte el treball amb les associacions, però també treure una mica la càrrega que pot significar la presentació del pla d'accessibilitat, sobretot al petit empresari. Sí, la idea va per aquí, rebaixar una mica la pressió per al petit empresari, que té un local més petit o que els ingressos no són tan elevats, que ho pugui assumir".

Informa: Redacció

Comparteix:

Amplien la fallida de Llum Creativa Ull Nu comença el rodatge d'una nova edició