La nova marca Andorra es presentarà al març per impulsar la inversió estrangera

www.andorradifusio.ad

Al voltant del 5 de març es presentarà la marca Andorra, la nova imatge del país. Vol contribuir a fer créixer la inversió estrangera, que consideren que no ha estat l'esperada, i presentar un model de país més diversificat i menys centrat en el turisme.

La comissió de pilotatge de la marca Andorra s'ha reunit i ha decidit que es presentarà públicament el març vinent.

Aquesta entitat, formada per entitats del sector privat i públic, vol donar a conèixer una nova imatge del país. Entre altres coses, perquè considera que la inversió estrangera no ha funcionat prou . El president de la comissió encarregada de la marca Andorra, Pere Augé, addueix que "el resultat ha estat el que és i tots coneixem" i "no és el que esperàvem". En aquest sentit plantegen "una nova estratègia per a projectar una nova marca de país".

Es volen presentar vessants diferents del Principat, posant més èmfasi en l'oferta cultural i natural i amb menys pes del turisme i des d'una vessant més diversificada. Avança que "serà una marca diferent de l'actual, molt més transversal, on es parlarà de negocis i d'inversió".

La iniciativa ha tingut el suport d'una empresa especialitzada i aportacions de personatges rellevants d'Andorra.

Informa: P. Moliné / J. Cama
Imatges: Jordi Seabra
Locució: Pere Moliné

Comparteix:

Els hotels podran optar a les ajudes del pla Renova per a l'eficiència energètica El Canòlich Music centrarà la sisena edició en els Drets Humans