La pista de descens es posa a punt per al Mundial de BTT

www.andorradifusio.ad

Falten 42 dies per a l´inici de l´esdeveniment de BTT més important celebrat mai a Andorra. El sector de Pal entra a la darrera fase abans de l´inici del Mundial de BTT i trial. Avui comencen els treballs de millora sobre la pista amb més seguiment mediàtic, la de descens.

Mentre els turistes continuen gaudint del Bike Park, els membres de la comissió organitzadora encaren la darrera fase abans de l'inici del Mundial de BTT i trial.Albert Balcells, director tècnic mundial btt i trial: "És un esdeveniment històric, és un campionat del món d'una modalitat olímpica i per tant és un esdeveniment de pes, sobretot sent un any pre- olímpic. El diferents equips de treball van avançant, estem a poc més d'un mes i per tant ara si que ja es comença a notar que tot s'accelera per estar a punt a finals d'agost." Martí Rafel, director general de Vallnord: "S'està mirant de fer el màxim per assegurar que continuem vius i presents després d'aquests mundials. Ens continuem reivindicant tant com a producte de BTT com de parròquia, com de país. Aquestes copes del món ja anunciades pels propers anys ja garanteixen això." A partir d'avui és treballarà sobre el traçat de descens. Aquesta és la prova amb més seguiment mediàtic del Mundial i presentarà interessants novetats respecte de la Copa del Món del 2013. A la sortida, nova tarima amb una cúpula de metacrilat. Javi Belmonete, responsable Bike Park: "Aquí el que volem fer és una corba més ampla i el camí de jeeps més a la dreta perquè s'agafa molta velocitat de la baixada del pont i costa una mica d'agafar." El traçat té dos quilòmetres i mig i 700 metres de desnivell negatiu. Tindrà tres punts calents, sortida, arribada i aquesta zona intermèdia.Javi Belmonete, responsable Bike Park: "Aquesta serà una zona de salts molt espectaculars per al públic. Salts de dotze i catorze metres. Serà una zona molt vistosa, aquí posaran les càmeres del Red Bull TV i un bar." El volum de feina continuarà creixent a Vallnord. Els millors del món tornaran a Andorra entre l'1 i el 6 de setembre.Informa: Cesc Sanuan Imatge: Marc Oferil

Comparteix:

El MoraBanc s'interessa per l'aler-pivot Marcus Lewis Primeres sorpreses a l'Open Internacional