El MoraBanc vol arribar als 2.500 socis afegint-hi els partits de play-off als abonaments

www.andorradifusio.ad

L'objectiu de la nova campanya d'abonaments del MoraBanc Andorra és assolir els 2.500 socis després d'aconseguir-ne prop de 2.400 la temporada passada. Com a incentiu l'abonament inclourà els partits de play-off de lliga i de l'Eurocup.

 

Els preus s'apujaran un 10% per a aquells que es donin d'alta i un 5% per als ja abonats. Enguany també s'afavorirà el fet de portar nous socis. Aquells que ja tinguin carnet i portin algú tindran un 20% de descompte; per als nous, un 10%.

Les tarifes generals oscil·len entre 215 i 535 euros per als que es donin d'alta i es garantirà l'accés com a mínim a 22 partits, 17 de lliga Endesa i 5 d'Eurocup.

El director de màrqueting i comunicació del MoraBanc Andorra, Gabriel Fernández, creu que es dona "més coherència". "Crec que el públic agraeix no haver d'estar atabalat per si juguem play-off o no i per si caldrà comprar l'entrada. Va tot inclòs, l'augment no és cap bestiesa i és raonable", ha manifestat.

Informa: Joel Romero
Imatges: Anna Ginestà

Comparteix:

La delegació andorrana, preparada per als World Roller Games de Barcelona Andorra prepara el debut al Torneig internacional de bàsquet