Andorra Turisme destina 2,9 milions d'euros a la campanya d'hivern centrada en l'entorn i la seguretat sanitària

www.andorradifusio.ad

Andorra Turisme destinarà 2,9 milions d'euros a la campanya d'hivern, que buscarà atreure principalment turistes dels Estats veïns. Tenint en compte la gran competició turística de l'entorn, l'entitat ha decidit apostar per augmentar la partida pressupostària destinada als mitjans de comunicació. Tot plegat, sense deixar de banda l'estratègia comunicativa digital. Andorra Turisme ha activat aquest dijous una campanya curta destinada a atreure turistes de l'Arieja i els Pirineus Orientals, que des de divendres passat poden desplaçar-se a Andorra.

Flexible i adaptable. Així descriu Andorra Turisme la campanya d'hivern que, com ja va passar a la d'estiu, se centra de moment en Espanya i França, tot i que no descarta del tot els països llunyans. Sobre la taula hi ha dues dates d'inici que s'activaran en funció de l'evolució de la situació de l'entorn: el 28 de desembre i el 4 de gener. Això sí, el que sí que es té clar és que s'acabarà el 31 de març.

Enguany, a més de comunicar l'oferta turística, també s'haurà d'informar sobre la gestió de la crisi sanitària. "Tenim un exercici d'equilibri a fer entre la informació sanitària que donem del país i el rol de la publicitat" és com ho explica la ministra de Turisme, Verònica Canals.

"El millor del fred és entrar en calor". Aquest és el principal missatge que es vol vendre i que no deixa de banda el concepte de tranquil·litat que ja es va utilitzar en la campanya d'estiu. S'aposta per televisions nacionals, ràdios i mitjans escrits de l'entorn per transmetre la informació amb anuncis publicitaris. Tot plegat, sense deixar de banda el món digital i les xarxes socials.

En total s'hi destinen 2,9 milions d'euros. El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha detallat que es gasta més en mitjans de comunicació, "sobre els 220.000 euros de diferència amb l'hivern passat, però de tota manera en la part de la touroperació hi ha menys inversió".

La pandèmia ha obligat Andorra Turisme a crear campanyes curtes i no previstes, com la de rebaixes que s'activarà, de moment, només a França. Aquest dijous s'enceta una altra, amb un pressupost de 21.000 euros, destinada a ifnormar turistes dels departaments de l'Arieja i els Pirineu Orientals, que es poden desplaçar a Andorra des de divendres passat. L'entitat es mostra optimista amb la temporada, que continua amb moltes incògnites sense resoldre.

Informa: Oliver Jaén
Imatge: Arxiu RTVA
Imatges cedides: Andorra Turisme

Comparteix:

La Unió Proturisme obre la porta a una cavalcada adaptada a la Covid-19 "Punk Rock" per impulsar l'ús del català entre la població jove