Una de cada cinc queixes és per al sector hoteler

www.andorradifusio.ad

Augmenten les queixes gestionades pel Servei d'Atenció al Consumidor: el 2015 es van atendre 764 queixes, un 33% més que l'any anterior. El sector hoteler és el que més en va rebre, seguit de l'electrònica. Tot i així, és al sector de l'automòbil on es concentren la majoria d'expedients sancionadors. La majoria de queixes són d'andorrans i espanyols i es deuen a la manca de conformitat amb la compra o en la prestació del servei.

El Servei d'Atenció al Consumidor, integrat dins la Unitat de Comerç i Consum del Govern, va gestionar el 2015 764 queixes, un 33% més que les ateses l'any anterior. El sector que més en va rebre va ser l'hoteler, que amb 148 reclamacions va acumular una de cada cinc queixes.

El segueixen el sector de l'electrònica, amb 111 reclamacions, i el de les telecomunicacions, amb 103. En aquest cas, la majoria de queixes van tenir a veure amb els problemes d'Andorra Telecom amb la fibra òptica i la televisió.

Tot i que la majoria de les queixes s'han solucionat amb la mediació de l'Administració, nou han acabat en l'obertura d'expedient sancionador. Quatre s'estan tramitant en el sector de l'automòbil i tres en el de l'electrònica.

El principal motiu de les queixes té a veure amb la disconformitat en la compra o en la prestació de servei. Dels ciutadans que s'adrecen al Servei d'Atenció al Consumidor, la majoria són andorrans i espanyols.

Informa: Agències

Comparteix:

Andorra, entre els països que més utilitza internet del món Els concessionaris, pendents de com seran els nous ajuts per fomentar la venda de cotxes