La campanya turística d'hivern canvia la imatge de l'espot televisiu

www.andorradifusio.ad

La campanya de promoció turística d'hivern canvia la imatge de l'espot televisiu. Després de dos anys amb el lema "Una història que comença en blanc", el Ministeri de Turisme aposta per una comunicació amb continguts més impactants i de país. Pel que fa als objectius de la campanya, novament Espanya i França són els mercats principals als quals vol arribar, amb una inversió major en aquest darrer.

El missatge i els continguts de l'espot televisiu amb què es promociona el país en la temporada d'hivern canvien. Del conegut "Una història que comença en blanc" es passa a una comunicació amb continguts més de país, amb un espot que ja es va rodar l'any passat en diversos punts del Principat.

L'esforç de comunicació es manté, amb un pressupost similar al de l'any passat. Els mercats en els quals es faran més esforços, novament, són l'espanyol i el francès.

Entre aquests mercats hi ha el britànic, el rus i, de forma més minoritaria, els del Benelux, Polònia i Israel.

Informa: Andrés González-Nandin

Comparteix:

L'ONCA ofereix "Un bosc d'emocions" al Teatre Comunal La "marca Andorra" i el cas Pujol, a debat