El comerç tradicional ha d'oferir una experiència diferent al client durant la compra presencial

www.andorradifusio.ad

L’e-comerce és l’enemic del comerç tradicional a Andorra, que no pot competir per manca d’eines adequades. Els comerciants ho saben i fan tot el que tenen a l'abast per posar-hi remei, com ara participar en el curs gratuït de la Cambra de Comerç i Govern, a l'entorn de l'experiència de la compra, que finalitza avui.

Oferir una experiència que superi la diferència de preu d'un producte a la xarxa és l'objectiu del comerç tradicional. De moment, no pot competir amb les mateixes eines que els webs de venda per internet; tràmits duaners impossibles i sense possibilitat d'operar amb les plataformes de pagament digitals.

El comerciant ha identificat clarament les seves mancances i demana al Govern eines per poder lluitar contra uns hàbits de compra canviants i dirigits a operar a través de la xarxa.

Els responsables de la segona edició de la formació per a professionals del comerç tenen clar que només escoltant el sector es podran implementar les mesures i estratègies adequades per impulsar en la via correcta un dels motors econòmics d'Andorra.

Informa: Sílvia Mestre
Imatges: Jordi Seabra

Comparteix:

Andorra és el segon país on es consumeix més vi per persona El FNJA considera exagerat que un menor de 18 anys hagi d'acreditar 8 mesos de feina per cobrar el sou mínim