"Comptem amb tu, consumeix a Andorra", la campanya per reactivar el consum intern

www.andorradifusio.ad

El Govern ha presentat una campanya de consum intern per reactivar l'economia. La campanya amb el lema "Comptem amb tu, consumeix a Andorra" s'inicia aquest dimarts i apel·la a la corresponsabilitat de la ciutadania posant de manifest el bon comportament demostrat durant la crisi sanitària. La campanya se centra en l'oferta global que té el país i busca fer llum al darrere de cada producte, és a dir, la història humana que hi ha per exemple darrere d'un cafè.

Els espots i falques que fins al 23 de juliol estaran presents als mitjans de comunicació amb la intenció de potenciar el consum intern i ajudar el teixit empresarial a superar la crisi derivada de la Covid-19. A més es podran veure en autobusos, rotondes, Opis i centres comercials. Està valorada en 61.000 euros i es fa de manera conjunta entre els ministeris de Turisme i Economia. La voluntat és potenciar que la ciutadania continuï sent solidària.

"Comprar al país no és només un acte de consum, sinó que és ajudar al teixit productiu i la protecció de llocs de feina. Ajudar a que l'activitat econòmica del país no s'aturi", defensa el ministre d'Economia, Jordi Gallardo.

La campanya ha buscat tocar la fibra del consumidor intern explicant històries al darrere de cada producte. Així l'hoteleria està representada per un cafè que no és un cafè sinó la història d'un negoci amb trenta anys d'existència i el lema és "Comptem amb tu, consumeix a Andorra". Les sabates representen el sector comercial, unes claus el de la cultura i una motxilla el sector de l'oci, cadascuna amb la seva història al darrere.

"Tenim la responsabilitat de consumir andorrà, per ajudar a totes les famílies que estan al darrere de la nostra decisió de compra o no compra" assegura la ministra de Turisme, Verònica Canals, per justificar les imatges "senzilles però potents" per impactar.

La campanya s'allargarà fins al 23 de juliol i intentarà pal·liar d'alguna manera l'important presència de competidors de tota l'oferta del país. La campanya interna es clourà coincidint amb la campanya externa per atreure els tan esperats visitants.

Informa: Anna Pifarré
Imatge: Sergi Linares

Comparteix:

Ordino ofereix 34 camins amb plafons informatius per descobrir la parròquia aquest estiu Una empresa espanyola i una francesa interessades a operar a l'aeroport