Definir les idees centrals de la nova Marca Andorra costarà 170.000 euros

www.andorradifusio.ad

D'aquí a cinc mesos s'hauran definit les noves idees centrals de la Marca Andorra amb les quals es vol reposicionar el país al món. S'ha contractat l'empresa Bloom Consulting per 170.000 euros perquè dissenyi la nova estratègia.

Una marca és molt més que un logo i un eslògan. Per això Bloom Consulting, especialitzada en crear marques de ciutats i països, farà primer de tot un estudi per avaluar la percepció que es té al món sobre Andorra i si aquesta es correspon amb el que el país vol vendre tenint en compte els canvi de paradigma dels últims anys.

A partir d'aquesta ànalisi, diu el cap d'estratègia de la firma, Gonzalo Villar, es dissenyarà l'estratègia per projectar-la. La darrera fase serà "la planificació i la gestió, on donarem eines de marca", ha indicat.

Va dir-ho en la presentació de la taula público-privada Marca Andorra. Els treballs de Bloom Consulting costaran 170.000 euros, que aportaran a parts iguals el sector públic i el sector privat, i donaran pas al disseny del nou logotip i a la concreció del model de gestió de la marca.

Els impulsors, com Pere Augé, subratllen que no es tracta d'un trencament de la marca actual, sinó de modernitzar-la per adaptar-la "als nous temps i a un desenvolupament", ja que "seria contraproduent fer-ne un trencament absolut".

L'objectiu és que la nova marca permeti atreure més turistes, més inversors i més talent i que això faci créixer el PIB.

Informa: Gerard Gort
Imatges: Ruben Calvo

Comparteix:

El SAAS treballa en una xarxa amb grans hospitals per al diagnòstic i tractament personalitzat del càncer La productora andorrana Red Nose prepara una sèrie sobre les bruixes del Pirineu