L'eix comercial central no s'agruparà en una única marca conjunta

www.andorradifusio.ad

Segons ha pogut saber RTVA, l'eix comercial de les avingudes Meritxell i Carlemany no s'unificarà en una mateixa marca, com era previst. El comú d'Escaldes-Engordany no està disposat a renunciar a la marca Vivand per crear-ne una altra de nova. Tot i aquest desacord, els comerciants tenen la voluntat de treballar amb accions conjuntes.

Des de fa més d'un any les associacions de comerciants treballaven per tenir enllestit un acord que unifiqués tots els botiguers de l'eix comercial central. Quan falten tot just tres setmanes per al pont de la Puríssima, data en la qual s'havia de presentar la nova marca conjunta dels eixos comercials de Meritxell i Carlemany, ja es pot avançar que no hi haurà acord.

Per un costat el comú d'Escaldes-Engordany vol mantenir el nom de Vivand, que es va crear el 2013 per al seu eix comercial. Una marca potent i ja posicionada. Per tant, no està disposat a renunciar-hi per crear-ne una de nova, com es proposa des d'Andorra la Vella. Malgrat tot, els comerciants, encara que finalment no s'arribi a un acord de marca, són partidaris d'unir esforços puntualment per dissenyar estratègies i accions conjuntes per promocionar-se en l'àmbit turístic.

Informa: Hèctor Romance/Laura Massegú
Imatges: Arxiu

Comparteix:

Pere González explica l'urbanisme del futur als arquitectes L'Andorra Convention Bureau presenta l'oferta de turisme de negocis al mercat francès