Joies, perfums i flors, els regals més escollits en un Dia de la Mare que ha superat totes les expectatives

www.andorradifusio.ad

Joies, perfums i flors han estat els productes més comprats per aquest Dia de la Mare, que se celebra amb il·lusió i amb una bona afluència de compradors tant del país com de fora. Els comerciants estan molt satisfets de poder activar-se una mica més, i abans que acabi el dia hi ha negocis que ja constaten que han superat totes les expectatives.

Les principals artèries comercials del país s'han llevat aquest diumenge al matí amb un ritme de compradors i visitants molt més alt que en les darreres setmanes, coincidint amb un dia radiant i amb la celebració del Dia de la Mare. L'ambient de gent s'ha notat també en els negocis, arribant a superar totes les expectatives.

La cap de la secció d'accessoris dels Grans Magatzems Pyrénées, Pilar Augé, ha remarcat que ha estat un cap de setmana "apoteòsic", tot indicant que l'afluència de visitants ha estat important per moure l'economia del país.

Augé ha notat que la gent té moltes ganes de comprar i de tornar una mica a la vida abans de la pandèmia. Ressalta que els productes que més s'han adquirit són joies, sobretot de marques que treballen amb articles fets expressament per a aquest dia, perfums i flors.

Precisament les floristeries també han notat un pic de feina aquest cap de setmana, que ha estat força esglaonat incloent-hi els dies previs, segons han assegurat la propietària de la floristeria Les Rosselles, Anabel Reguengo, i la responsable de la floristeria Naturals, Fàtima Freitas.

En alguns establiments les roses de colors s'han esgotat i també les tulipes. I és que per aquesta festivitat es venen tant plantes com flors, tot depèn del gust de la persona que rebrà el detall.

Informa: Laura Cugat
Imatges: Ricard Tenza-Nil Forcada

Comparteix:

La restauració celebra l'ampliació del nombre de comensals per taula, però considera que hi ha altres qüestions que s'haurien de valorar El seguiment postadoptiu en infants i joves creix el doble respecte al 2019