Josep Marticella defensa que Andorra es vengui com una única estació

www.andorradifusio.ad

Pal Arinsal encara la primera temporada en solitari després de la compra d'Ordino-Arcalís per part de Saetde. El director de l'estació ha valorat a Ràdio Nacional els bons resultats que els està donant l'aposta pel model combinat i defensa que Andorra es vengui com una única estació.

En els darrers vuit anys, Pal Arinsal ha gairebé doblat la seva facturació en superar els vint milions d'euros. L'estiu ja representa gairebé l'11% de la facturació anual i tenen clar que el forfet Ski&Bike de deu mesos és una bona alternativa a la situació actual.

El forfet representa la meitat dels ingressos d'un model la diversitat de serveis del qual és el punt fort. "La restauració, al mateix nivell que les escoles, és de més d'un 20%", ha dit a l'Ara i Aquí.

L'estació massanenca invertirà tres milions d'euros aquesta temporada. Tot i que es mantindrà la marca Vallnord en els propers tres anys, amb el forfet Valls del Nord, Marticella defensa que caldria vendre Andorra com una única estació d'esquí: "L'esquí ha de créixer. El forfet de temporada de Ski Andorra és el que més costa de vendre i hem de fer un plantejament global", també per desestacionalitzar.

Pal Arinsal manté el 30 de novembre com a data d'obertura. Pel que fa a la caiguda de Thomas Cook, Marticella reconeix que afectarà, però que potser la davallada no serà del 20% o del 30% que es preveia, sinó del 10%, i que es pot compensar amb altres mercats.

Al World Travel Market, la gran fira del turisme de Londres, l'estació massanenca ha apostat per vendre-hi directament en lliures.

Informa: Laura Massegú
Imatge: Anna Romagosa

Comparteix:

L'ambaixador del Regne Unit veu transitori el descens d'esquiadors per la fallida de Thomas Cook 'Junts per Nadal' de Mike Lion és la cançó guanyadora del concurs de RTVA en l'edició amb més participació