Pedregal preveu que Inúu comenci a remuntar aquest any

www.andorradifusio.ad

El nou director de Caldea, Miguel Pedregal, ha explicat al matinal radiofònic "Ara i Aquí" les línies mestres per al futur del termolúdic. Ha insistit a reclamar un IGI reduït com el de les estacions d'esquí i ha destacat el canvi d'estratègia que seguiran per promocionar Caldea i, sobretot Inúu, entre la gent del país. Tot plegat, ha dit Pedregal, ha de permetre l'empresa començar a millorar els resultats econòmics, ja aquest any.

Miguel Pedregal s'ha mostrat convençut a l'Ara i Aquí que aquest 2014 "els resultats seran molt millors que l'any passat" i que "en un termini de tres anys es veurà el projecte amb altres ulls":

Entre els primers objectius de la nova estratègia comercial està la promoció interna del centre. Pedregal afirma que s'ha de "començar pel propi edifici, per Andorra i els mercats de proximitat" per aquest ordre. Serà en una etapa posterior quan s'aniran a buscar "clients més llunyans" Reconeix Inúu i Caldea com "un complement turístic" però, d'altra banda, insisteix en què "els ingressos provinents de les visites de clients del país s'han de millorar". En aquest sentit s'oferiran descomptes i avantatges per als andorrans i residents.

Pel que fa a les campanyes de promoció exterior, Pedregal defensa que es facin conjuntament com a pais i "sumar recursos amb diferents operadors turístics per guanyar atractiu".

Pedregal s'ha pronunciat també sobre un futur Casino. Pensa que complementaria l'oferta d'oci, ja que "qualsevol altre ingredient turístic que vingui a enriquir el país tindrà segur un efecte positiu sobre Caldea i Inúu". 

Informa: Jordi Cama Imatges: Xavi Fajardo

Comparteix:

Estadística retira les dades de visitants del 2013 per un error La Batllia decreta l'embargament preventiu dels béns d'Ordino Studios i d'Albà