Prop de la meitat dels afiliats de la CASS creu que el servei no ha canviat els darrers anys

www.andorradifusio.ad

La majoria dels afiliats de la CASS creu que el servei no ha variat els darrers anys. Des de l'entitat es considera que és una dada positiva ja que la valoració global que fan és molt alta i hi ha més d'una tercera part dels cotitzants que afirma que ha millorat. Així ho ha reflectit el primer sondatge que ha encarregat l'ens.

En l'enquesta de satisfacció que ha encarregat la CASS, queda pal·lès que el 48% dels afiliats enquestats considera que el servei no ha variat els últims cinc anys. Un 37% creu que sí ho ha fet.

Per la CASS és una dada positiva ja que la nota global al servei és superior a 7. Amb tot, el president del consell d'administració, Jean Michel Rascagneres, reconeix que un dels punts a corregir és poder transmetre als cotitzants correctament la informació sobre els serveis que ofereixen. En aquest sentit ha dit que es continuaran fent formacions al personal però explica que hi ha un límit per la complexitat de les prestacions i els casos concrets.

Els afiliats a la CASS també revelen una gran satisfacció amb les diferents àrees de servei: sobretot amb la pàgina web i l'oficina central. Només suspèn la gestió d'incidències.

L'enquesta s'ha fet a 650 afiliats a la CASS.

Informa: Pere Moliné
Imatges: Xavi Fajardo

Comparteix:

Marc Jover rep la insígnia de cavaller de les Palmes acadèmiques per la tasca a Ensenyament La CASS també cobrirà la baixa a les persones que donin òrgans a receptors no residents