Grandvalira ja espera l'hivern per presentar les novetats de la temporada

www.andorradifusio.ad
Si a l´estiu les estacions d´esquí són una oferta complementària, a l´hivern passen a ser motors de l´economia del país.
Primer es va guanyar amb rapidesa dels remuntadors, amb equipaments per a l'escola d´esquí, innivació i restauració. Ara l´aposta és donar més serveis i fruit d´aquesta voluntat neix el projecte del Pas de la Casa que segons el director de màrqueting, Alfonso Torreño, permetrà augmentar i dinamitzar la zona i ampliar les activitats durant tot l´any.

Falten poc més de 50 dies per començar una temporada en què l´estació apostarà per les proves esportives d´alt nivell. Però també vol cuidar el client amb més serveis a la restauració i en l´oci. Això si la terrassa més famosa de la vall d´Orient vol continuar essent un referent.

De moment Grandvalira ja ha llançat el seu teaser de la crida de la neu, sinó sempre quedaran els canons de neu que asseguren la cobertura del 65% de les pistes.

Informa: Rosa Alberch

Comparteix:

El Kids Film Festival tanca portes Els casos de violència domèstica tornen a créixer