Èxit de la campanya de consum intern

www.andorradifusio.ad

Primer cap de setmana de rebaixes, que van començar ahir. És la segona campanya des que el Govern va establir un calendari regulat i unificat per a tots els comerços. L'inici de les rebaixes coincideix amb el final de la campanya “Comprar a Andorra per Nadal té premi”.

L'inici de les rebaixes coincideix amb el final de la campanya “Comprar a Andorra per Nadal té premi”, que s'ha tancat avui amb el sorteig que s'ha fet a la plaça Coprínceps d'Escaldes-Engordany. Les butlletes dipositades optaven als tres primers premis, consistents en una gran cistella, 3.000 euros i 30 paneres de productes d'Andorra. L'objectiu d'aquesta campanya és incentivar el consum intern.

Informa: Anna Lladó Imatge: Lluís de Juan

Comparteix:

SDP descarta el pacte amb el Partit Liberal a Encamp Landry Riba ofereix una fusió de gèneres musicals a Canillo