ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

Canal web: la programació alternativa d'Andorra Difusió

Obrir en una altra finestra

El Pas de la Casa organitzarà campanyes promocionals cada cop que hi hagi un pont

www.andorradifusio.ad

Els comerciants del Pas de la Casa demanaran a Andorra Turisme repetir les campanyes promocionals del 15 de juny al 15 de juliol. També volen celebrar un mercat durant els caps de setmana que el bon temps ho permeti i potenciar la fira d'oportunitats coneguda com a Braderie en el seu aspecte i organització.

El teixit empresarial del Pas de la Casa, conscient de la necessitat d'afegir un atractiu suplementari a l'activitat comercial, demanarà rellançar les campanyes publicitàries i mantenir-les actives un mes.

Les dates serien segons el president d'Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa Jean Jacques Carrié del 15 de juny al 15 de juliol i es mantindria el format que inclou un sorteig amb premis. Així ho sol·licitaran aquesta setmana vinent a la ministra de Turisme Verònica Canals si no hi ha problemes d'agenda que ho impedeixin.

Aquest pont de l'Ascenció, festiu a França, ha estat molt positiu segons han manifestat alguns comerciants que també consideren que les campanyes hi han contribuït en certa manera.

Segons Jean Jacques Carrié el que els ha quedat clar als responsables de negoci de la vila encampadana és que han de comunicar més i millor amb la Cerdanya i França sense perdre de vista el comprador autòcton. També que el mercat d'oportunitats conegut com La Braderie que celebra aquest any la seva vuitena edició els dies 6 i 7 de juny, ha de tenir amb un aspecte més cuidat i una organització més acurada.

A més l'objectiu serà mantenir un mercat d'aquestes característiques mentre el bon temps ho permet, amb activitats paral·leles principalment infantils. En aquest sentit el comú d'Encamp mitjançant el cònsol major Jordi Torres ja ha manifestat la seva intenció de col·laborar si és necessari amb subvencions puntuals.

L'aspecte del Pas de la Casa aquest diumenge era molt diferent dels caps de setmana anteriors amb força visitants i aparcaments plens. A alguns visitants habituals el tall a la RN22 els ha  trasbalsat en el pla professional i personal.

Durant les dues campanyes promocionals que han finalitzat avui s'han acabat recollint un total de 18.000 butlletes.

Informa: Sílvia Mestre
Imatge: Guillem Casal

Comparteix: